26 Ιουν 2012

Βαρέθηκα τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα!

Κάντε like στο blog μας στο facebook

Βαρέθηκα να μου τάζουν λαγούς με πετραχήλια προεκλογικά χωρίς να τα πράττουν μετά τις εκλογές.

Βαρέθηκα να μην σκέφτονται και να μη καταλαβαίνουν ότι δεν έχω δουλειά.

Βαρέθηκα να μην καταλαβαίνουν ότι κινδυνεύω να χάσω το σπίτι μου που αυτοί με χίλια παρακάλια με καλούσαν να πάρω δάνειο.

Βαρέθηκα...
να μην έχω το δικαίωμα να ονειρεύομαι και να ατενίζω το αύριο με αισιοδοξία.

Βαρέθηκα να ακούω στην τηλεόραση και τα ραδιόφωνα τα φερέφωνα τις εξουσίας, που ω του θαύματος, κατά τύχη, συνεχώς καλούνται στα πάνελ.

Βαρέθηκα να μου λένε πως είμαι φοροφυγάς όταν δεν έχω να πληρώσω την εφορία και τα χαράτσια.

Βαρέθηκα να βλέπω και να ακούω τα κόμματα να ακολουθούν πολιτικές λαϊκές  όταν είναι στην αντιπολίτευση που θα τα ευνοήσουν στις εκλογές και μετά τα ξεχνάνε.

Βαρέθηκα να ακούω τους πολιτικούς να συζητάνε στα πάνελ σαν τις κουτσομπόλες στο καντούνι.

Βαρέθηκα να βλέπω τους μεγαλόδημοσιογράφους να αλώνουν τα blogs.
(Σημ: Μάχες μπορεί να κερδίσετε τον πόλεμο ποτέ!)


Βαρέθηκα να βλέπω μέσα στη βουλή πολιτικούς που δεν έχουν δουλέψει πότε.

Βαρέθηκα τους ¨βαρεμένους¨ και τους ¨βολεμένους¨ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ΕΔΩ ελεύθερα την γνώμη σου