13 Σεπ 2012

Συγχώνευση λιμένων, η Ζάκυνθος μένει έξω! Γιατί;


Τη συγχώνευση λιμένων με βάση περιφερειακά κριτήρια αλλά και τις χρήσεις τους μελετάει το υπουργείο Ναυτιλίας προκειμένου να γίνουν περισσότερο ελκυστικά για τους ενδιαφερόμενους επενδυτές, «λειτουργώντας» ως επενδυτικά εργαλεία ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας.


Κατά πληροφορίες που δημοσιεύονται στο kathimerini.gr, ένα από τα σενάρια που εξετάζεται από το υπουργείο και θα εξειδικευθεί από τη γενική γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής είναι η δημιουργία τεσσάρων Λιμενικών Φορέων στους οποίους θα ενταχθούν όλοι οι Οργανισμοί Λιμένος Α.Ε.

Μάλιστα προκειμένου να διευκολυνθούν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές συντάχθηκε έκθεση όπου για κάθε ένα από τα 12 λιμάνια Α.Ε. προσδιορίζονται οι δραστηριότητες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και παρουσιάζουν το μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον.

Η σχετική έκθεση που υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του γενικού γραμματέα κ.Κώστα Μουτζούρη και τη συμμετοχή ομάδας καθηγητών, διαβιβάσθηκε προσφάτως και στην τρόικα.

Με βάση το πιο πιθανό σενάριο από αυτά που εξετάζονται, οι συγχωνεύσεις αναμένεται να γίνουν ως εξής:

Στον Φορέα Ιονίου εξετάζεται να ενταχθούν τα λιμάνια της Κέρκυρας, της Ηγουμενίτσας, των Πατρών και του Κατάκολου, όπου το λιμάνι της Κέρκυρας μπορεί να αξιοποιηθεί το κομμάτι της κρουαζιέρας, ενώ επιπροσθέτως για την Κέρκυρα εκτιμάται ότι μεγάλο ενδιαφέρον έχει και ο τομέας των μαρίνων.
Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας επενδυτικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν η κρουαζιέρα και η ακτοπλοΐα ενώ στην Πάτρα το ενδιαφέρον εστιάζεται στο κομμάτι της διακίνησης επιβατών προς την Ιταλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ΕΔΩ ελεύθερα την γνώμη σου