20 Αυγ 2012

Ιάκωβος Κονιτόπουλος: η παλιά φιλαρμονική Κερκύρας είναι νεότερη αυτής της Ζακύνθου

Κάντε like στο blog μας στο facebook

Ο Ιάκωβος Κονιτόπουλος με επιστολή του στην Ημέρα Τση Ζάκυθος βάζει τα πράγματα στη θέση τους για τη παλιά φιλαρμονική Κερκύρας.
Μεταξύ άλλων, και αφού αναφέρετε στον αναμφισβήτητα σημαντικό ρόλο που πράγματι έχει διαδραμάτισα το μουσικό αυτό συγκρότημα  επισημάνει:


«Η Φιλαρμονική Εταιρία Κέρκυρας ή Παλαιά Φιλαρμονική ΔΕΝ «είναι ο παλαιότερος μουσικοεκπαιδευτικός οργανισμός στην Ελλάδα», όπως σημειώνεται στο άρθρο σου, διότι όπως γνωρίζεις, ιδρύθηκε το 1840, ενώ της Ζακύνθου το 1816.
Η «Παλαιά» ΔΕΝ πρωτοαπέδωσε τον Ελληνικό Εθνικό Ύμνο το 1864, αλλά η Φιλαρμονική της Ηνωμένης Φρουράς των Αθηνών ενώπιον του τότε βασιλιά Γεωργίου Α΄, στον οποίο ο Μάντζαρος δώρισε με αφιέρωσή του την παρτιτούρα κατά την ενθρόνισή του. Ο βασιλιάς απεφάσισε να είναι ο νέος Εθνικός Ύμνος του Ελληνικού Κράτους. Πρωτύτερα, επί Όθωνος, είχε ακουστεί η μουσική των πρώτων στροφών του Ύμνου από τη φιλαρμονική και τη χορωδία των Ανακτόρων. Η «Παλαιά» απέδωσε τον Ύμνο κατά την επίσκεψη του Γεωργίου Α΄ στην Κέρκυρα τον Μάιο του 1864, στην τελετή της Ένωσης της Επτανήσου Πολιτείας με την Ελλάδα. Το ίδιο συνέβη και στα υπόλοιπα νησιά, που για το σκοπό αυτό επισκέφτηκε τότε ο βασιλιάς.
Η «Παλαιά Φιλαρμονική» Κέρκυρας ΔΕΝ «παιάνισε κατά τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896 τον Ολυμπιακό Ύμνο», επειδή δεν συμμετείχε στη διοργάνωση αυτή. Στο αρχείο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, αλλά και στα σωζόμενα αρχεία των συμμετεχόντων Φιλαρμονικών, υπάρχει έντυπη ανακοίνωση της εποχής που αναφέρει: «Υπό των συνηνωμένων Μουσικών σωμάτων της Φρουράς Αθηνών, της θωρηκτής ναυτικής μοίρας, των Φιλαρμονικών Αθηνών, Ζακύνθου, Λευκάδος και Πατρών υπό την ανωτέραν επίβλεψιν του κυρίου Σπυρίδωνος Σαμάρα…». Στη συνέχεια ακολουθούν οι επικεφαλής αρχιμουσικοί και το πρόγραμμα με τον Ολυμπιακό Ύμνο του Σαμάρα κ.ά. Βλέπε και Στέλιου Τζερμπίνου «Φιλαρμονικά Ζακύνθου» (1816 – 1960), έκδοση: «Φιλόμουση Κίνηση Ζακύνθου», Ζάκυνθος 1996, σελ. 67.
Αν λοιπόν τέτοια ισχυρίζονται οι φίλοι και συμπατριώτες Κερκυραίοι, είναι πολύ σημαντικά ιστορικά ατοπήματα»!

15 σχόλια:

  1. Θα πρέπει να διαβάσετε λίγο ιστορία κύριε διότι
    1. Δείτε φωτό από τους Ολυμπιακούς του 1896
    2. Η φιλαρμονική εταιρεία Ζακύνθου ιδρύθηκε το 1843 ΕΠΙΣΗΜΩΣ. Με την ίδια λογική η Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας ιδρύθηκε το 1804.
    3. Είναι δυνατόν η φιλαρμονική που ίδρυσε ο Νικόλαος Μάντζαρος να μην παιάνισε πρώτη τον εθνικό ύμνο ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και λυπάμαι για το ύφος του λόγου σας είμαι υποχρεωμένος να σας απαντήσω και να σας παραπέμψω στα αρχεία του «Εθνικού ιστορικού μουσείου της Ελλάδας» όπου αποδεικνύεται η αλήθεια.
      Θα σας πω πως κατά την συνεδρίαση του 12μελούς συμβούλιου που είχε τη γενική ευθύνη της Α Ολυμπιάδας, ο Αλ Σκουζες πρότεινε τη παρουσία μουσικών σωματείων όπως αποκαλούντο τότε κάτι που έγινε δεκτό και εις την διακήρυξη του προγράμματος αναφέρονται οι παρακάτω φιλαρμονικές:
      1)Ηνωμένης Φρουράς Αθηνών με αρχιμουσικό τον Ιωσήφ Καισάρη
      2)Ναυτικης μοίρας με αρχιμουσικό Α Καλαμά
      3)Φιλαρμονικης Αθηνών με αρχιμουσικό τον Σπ Καίσαρη
      4)Φιλαρμονικη Ζακύνθου με αρχιμουσικό τον Β Μαρόχη
      5)Φιλαρμονικη Λευκάδος με αρχιμουσικό τον Αν Μπιφέρνο
      6)Φιλαρμονικη Πατρών με αρχιμουσικό τον Αν Ανδλοβίτζ
      Αν και προσκάλεσαν την φιλαρμονική Κερκύρας αυτή δεν μπορούσε δια λόγους οργάνωσης να συμμετάσχει, δεν παραγνωρίζουμε το έργο και την άξια της εν λόγο φιλαρμονικής αλλά η ιστορική αλήθεια είναι αυτή!

      Διαγραφή
    2. 1. Η φωτό είναι από ην τελετή λήξης και φαίνεται η μπάντα της φρουράς με τα σκούρα μονόκουμπα σακάκια και τα αχνά παντελόνια. Η Φιλαρμονική από την Κέρκυρα φορούσε σκουρόχρωμη στολή (σακάκι-παντελόνι).
      2. Η φιλαρμονική που υπήρχε το 1804 στην κέρκυρα δεν ήταν ''αστική μουσική'' αλλά η στρατιωτική μπάντα της Επτανήσου πολιτείας που υπήρχε με στρατιωτικό κανονισμό και στεγαζονταν στον στρατώνα του φρουρίου. Άρα καμιά σχέση με την σημερινή Φιλαρμονική.
      3. Αν διαβάσετε το τελευταίο βιβλίο του κ. Καρδάμη, μέσα αναφέρεται οτι ο Μάντζαρος δεν ανίκει στους ιδρυτές αλλά συμμετυχε πολύ αργότερα στα μουσικά της φιλαρμονικής. μην ξεχνάτε πως ο Μάντζαρος ήταν δημόσιος υπάλληλος εξαρτόμενος από την αρμοστεία.

      Θα σας παρακαλούσα να γράφετε βασισμένοι σε πηγές και όχι σε φήμες.

      Διαγραφή
    3. Η επίσημη απάντηση της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας μόνο σε φήμες δεν στηρίζεται. Μπορείτε να τη διαβάσετε στο παρακάτω σύνδεσμο, αν σας ενδιαφέρει η αλήθεια και όχι οι βολικές βεβαιότητες με τις οποίες μεγαλώσαμε.
      http://www.fek.gr/el/the-news/anakoinos/65-nea/548-news-300812
      Αφιερώστε λίγο χρόνο να τη διαβάσετε, γιατί θα υπάρχει όφελος για όλους.

      Διαγραφή
  2. Το αρχαιότερο μη θνησιγενές Μουσικό Σωματείο της μετεπαναστατικής Ελλάδος, γι’ αυτό και ως Φιλαρμονική είναι γνωστή με την προσωνυμία "Παλαιά" ("...καὶ τοῦ καθιδρύματος αἱ μὲν θύραι ἠνεῴχθησαν τὴν 12 Σεπτεμβρίου 1840, αξιομνημόνευτον ἡμέραν καθ' ἥν κατεβλήθησαν ἐπισήμως τὰ θεμέλια αὐτῆς..." (Λαυρέντιος Βροκίνης)

    Υπογραμμίζουμε τις λέξεις ΜΗ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ και ΕΠΙΣΗΜΩΣ.
    Οσο για το υπολοιπα που ισχυριζεστε απαξιω να απαντησω,η ιστορια μιλαει απο μονη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαρμονική Εταιρεία Ζακύνθου
      Την Πρωτομαγιά του 1816 ιδρύθηκε στη Ζάκυνθο (με πρόταση του Ιταλού καθηγητή μουσικής Marco Battagel) «Φιλαρμονικός Σύλλογος», η ολιγομελής Μπάντα του οποίου έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή της το 1817 (υπό τον Βattagel) με μικρό αριθμό εκτελεστών, λόγω έλλειψης μουσικών οργάνων. Η Μπάντα αυτή (που επανεμφανίστηκε με αρτιότερη συγκρότηση το 1823, πάλι υπό τον Battagel) είναι ο αρχαιότερος ελλ. μουσικός Φορέας και αποτελεί το πρώτο επίσημο βήμα στην Ιστορία των ελλ. Φιλαρμονικών. Από τα σπλάγχνα της άλλωστε προήλθε η Φιλαρμονική Εταιρεία Ζακύνθου, που ιδρύθηκε το 1843 από τον γιατρό Φραγκίσκο Καρβελά (1794-1849) και απήλαυσε πανευτυχής την «αστυκή μουσική» της να πρωτοπαιανίζει με δύναμη 40 εκτελεστών και απαστράπτουσες ομοιόμορφες στολές στη λιτανεία του Αγίου Διονυσίου (12.12.1843) υπό τη διεύθυνση του Ιταλού αρχιμουσικού Giuseppe Cricca. Προηγουμένως, και μετά τη διάλυση του «Φιλαρμονικού Συλλόγου» (δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία, αλλά γνωρίζουμε τα εκφρασμένα εθνοαπελευθερωτικά του φρονήματα) είχε επιχειρηθεί από τοπικούς τεκτονικούς κύκλους η ίδρυση Φιλαρμονικού Συλλόγου με την επωνυμία «Πυθαγόρας» (παρόμοιου Εθνικού Παλμού) που ναυάγησε ενώ είχε μισοσχηματιστεί φερώνυμη Μπάντα, όπως άλλωστε ναυάγησε και η προσπάθεια του Καρβελλά. Έτσι φτάνουμε στην πολυπόθητη Ένωση κσι στο 1871, όταν με πρωτοβουλία του δημάρχου Φραγκίσκου Τζουλάτη συνιστάται Επιτροπή Φιλαρμονικής Εταιρείας, με πρόεδρο τον Π. Καρρέρ και αρχιμουσικούς τους Ιταλούς Francesco de Luigi και Anselmi. Σχηματίζεται Μπάντα, που κάνει λαμπρή εμφάνιση (17.10.1871) στην Πλατεία Γεωργίου (σήμερα Σολωμού).

      Διαγραφή
    2. Αν ξερετε να διαβαζετε λεει για μια μπαντα που ιδρυθηκε το 1816,ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ και φτιαχτηκε μια ΝΕΑ μπαντα το 1843 κυριοι... ΕΛΕΟΣ δηλαδη λες και εχει τοση σημασια...

      Διαγραφή
    3. Διαβάστε την επίσημη απάντηση της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας. Αυτή βάζει τα πράγματα στη θέση τους και είναι γεμάτη χρησιμότατη νέα βιβλιογραφία (αποτέλεσμα ερευνών και όχι φημών). Ακολουθείστε το παρακάτω link και πατείστε το "Κείμενο":
      http://www.fek.gr/el/the-news/anakoinos/65-nea/548-news-300812
      Θα δείτε ότι όλη αυτή η σύζήτηση δεν έχει καμία ουσία. Ας αποδεχθούμε την ιστορική αλήθεια (όσο και αν πικραίνει κάποιους κάτι τέτοιο) και ας προχωρήσουμε εμπρός. Έχουμε πολλά που μας ενώνουν και τεράστια προβλήματα να αντιμετωπίσουμε στα μεθενωτικά Επτάνησα του μνημονίου...

      Διαγραφή
  3. ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ!ΟΚ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΟΛΥΜ.ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ,ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΚΑΘΩΣ ΑΡΜΟΖΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ?ΑΚΟΥΣΤΙΚΕ Ο ΥΜΝΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟΙ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ?ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ!ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ σ΄ αυτά που γράφετε αλλά και η ιστορική αλήθεια δεν πρέπει να παραποιείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να μπει τέλος σε όλη την παραπάνω ανούσια παραφιλολογία, ιδού η επίσημη και πλήρως εμπεριστατωμένη (όπως πάντοτε, άλλωστε), απάντηση στης Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας σε όσα παντελώς αστήρικτα επικαλείται ο "μαέστρος και συνθέτης" (αλλά όχι ιστορικός, ερεύνητης ή μουσικολόγος) κ. Κονιτόπουλος. Όσο για τη συμμετοχή των μπαντών σε όσα αναφέρονται στο 2ο σχόλιο, πρόκειται για τη συναυλία της 28ης Μαρτίου 1896. Επρόκειτο για μια από τις πάμπολλες συναυλίες που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια των Ολυμπιακών του 1896. Ως γνωστό, τελετή έναρξης των Αγώνων πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 25ης Μαρτίου 1896, και εκεί πρωτακούστηκε ο Ολυμπιακός Ύμνος και από πλευράς μπαντών συμμετείχαν μόνο στρατιωτικά μουσικά σώματα (όλα τα παραπάνω από το πρόσφατο επετειακό βιβλίο της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας για τον Σπύρο Σαμάρα. Αναζητήστε το, αξίζει).
    Καλήν ανάγνωση της απαντήσης της Φιλαρμονικής στο
    http://www.fek.gr/el/the-news/anakoinos/65-nea/548-news-300812

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα αρχας θα ήθελα να πω, ότι το να συμμετέχει μια μπάντα εκείνη την εποχή σε αυτές τις εκδηλώσεις ήταν ένας άθλος γιατί υπήρχαν δύσκολα χρόνια και η Ελλάδα προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια της οικονομικά και πολιτικά.
      Στο θέμα της Φιλαρμονικής Εταιρίας της Κέρκυρας θα ήθελα να πω 2 πραγματάκια για να ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της αλήθειας.
      Όπως έγραψε ο παραπάνω οι μόνες μπάντες που έπαιξαν τον ύμνο στην τελετή έναρξης ήταν οι στρατιωτικές και αυτή είναι η μόνη αλήθεια συν τις ορχηστρες Αθηνών και Φιλομούσων. Η φεκ στην πρόσφατη απάντηση στης παραδέχτηκε οτι έφτασε με 4 μέρες καθηστερηση στην Αθήνα (28/3),(οι μπάντες πρωτόπαιξαν στις 24/3 στα αποκαλυπτηρια του αβερωφ) και έλαβε μέρος κατα την τελετή λήξης (αυτή είναι η αλήθεια).
      Ερωτώ τώρα εγώ. "Γιατί μέχρι και πριν λίγο μόνον καιρό, τα μέλη της Φιλαρμονικής Εταιρίας Κερκύρας, κόμπαζαν και υποστηριζαν σε όλα τα διαδικτυακά σάιτ, οτί η συγκεκριμένη φιλαρμονική ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ που έπαιξε τον ύμνο κατα την τελετη έναρξης, και μάλιστα επιδίωξε το 2004 στην Ολυμπία να είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ στην τελετη της αφής της φλόγας, αφού κατά την δική της και μόνο επιμονή, ήταν η μόνη μπάντα που επέδωσε πρώτη, παγκόσμια, τον ολυμπιακό ύμνο το 1896? Τί γίνεται εδώ τελικα? Ποιος κοροιδεύει ποιον? Θα ήθελα μια απάντηση σχετικά. Ο περισσότερος κόσμος είχε πιστέψει σε αυτή την "κερκυραική παγκόσμια πρωτιά" και τώρα μας το αναιρείτε μια και βρέθηκε κάποιος να πει κατι διαφορετικό (και αληθηνό)

      Διαγραφή
    2. Προφανώς δεν εννοείτε ως "αληθινό" τα όσα μας έγραψε στο αρμόζον για καφενέ "πόνημά" του ο κ. Κονιτόπουλος! Είναι σαφές από την απάντηση της κερκυραϊκής Φιλαρμονικής, ότι αυτή και μόνη μπορεί να μιλά περί αλήθειας σε όλη αυτή την κουβέντα, αφού παρουσιάζει γεγονότα, πηγές, βιβλιογραφία και ντοκουμέντα (και όχι ότι της είπαν ή φαντάστηκε ή τις μεγαλόστομες βεβαιότητες με τις οποίες μεγάλωσε σε περιόδους αναγκαίας μυθοπλασίας...)
      Όσο για τα περί "μοναδικότητας" που μας γράφετε, στα επίσημα κείμενά της και στο αναρτημένο στο διαδίκτυο ιστορικό της η φιλαρμονική δεν αναφέρεται σε καμία "μοναδικότητα" και καμία "πρωτιά", αλλά απλώς ότι παιάνισε τον Ολυμπιακό Ύμνο το 1896 (τίποτε άλλο, και τα ελληνικά των κειμένων είναι καλά και ορθογραφημένα). Επιπλέον, σε επίσημη έκδοση τής Φιλαρμονικής περιέχεται το πραγματικό χρονικό της σύνθεσης και εκτέλεσης του Ολυμπιακού Ύμνου και όχι σε κάποιο άλλο "αποκαλυπτικό" κείμενο κάποιου άλλου. Η ίδια η Φιλαρμονική βάζει τα πράγματα στη θέση τους και όχι κάποιος "επιστήμονας" της σχολή Ι. Κονιτόπουλου. Οι φορείς εκφράζονται από τα επίσημα κείμενά τους και από τους επικεφαλής τους, όχι από τις κουβέντες του καφενέ ή "των διαδικτυακών σάιτ", οι οποίες ταυτίζονται σε ποιότητα και ιστορική αρτιότητα με εκείνες του κ. Κονιτόπουλου (αυτή δυστυχώς είναι η κόλαση του διαδικτύου).
      Αν θα ακολουθούσε κανείς το δικό σας τρόπο σκέψεις θα έπρεπε να θέσει ζήτημα για τους κομπασμούς, και μάλιστα επίσημους και 'αδιαφιλονίκητους', περί παλαιότητος της τωρινής ζακυνθινής Φιλαρμονικής και εδώ δίκαια να αναρωτηθεί 'Ποιός κοροϊδεύει ποιόν;'. Θα ήταν, όμως, εξαιρετικά μικρόψυχο και άνευ ουσίας. Ο τίτλος του βιβλίου "Φιλαρμονικά (και όχι Φιλαρμονική) Ζακύνθου" του σοφού συγγραφέα και ερυνητή Στέλιου Τζερμπίνου τα λέει όλα. Το ζήτημα ξεκαθαρίζεται και στις παραπάνω αναρτήσεις από κείμενο της κερκυραϊκής Φιλαρμονικής και πάλι (πότε θα αναρτηθεί και στην "Αλεπού", άραγε;;), και όχι από κάποιον άλλον, όσο και αν δεν αρέσει η αλήθεια σε ορισμένους που παρουσιάζουν επίσημα και αβίαστα το '1816' χωρίς να κατανοούν ότι εκτίθενται και εκθέτουν. Άλλωστε η παλαιότητα έχει ποιοτική σημασία μόνο στο κρασί.
      Κλείνω με μια ευχή: ο σεισμός του 1953 ήταν καταστροφικός για Ζάκυνθο και Κεφαλονιά, όσο ήταν και ο βομβαρδισμός της Κέρκυρας το 1943. Αμφότερα δεν κατέστρεψαν, όμως, τους μακραιώνους πολιτιστικούς δεσμούς των νησιών και την επτανησιακή ψυχή των κατοίκων, οι οποίοι συνεχίζουν να έχουν περισσότερα που τους ενώνουν, από εκείνα που τους χωρίζουν. Η πολιτική και οι πολιτικάντιδες, μπορεί να το ξεχνούν και να ασχημονούν στα νησιά και στις κοινωνίες, οι Επτανήσιοι ποτέ. Μια ωραία πρόταση γράφτηκε στις ζακυνθινές εφημερίδες: να ξεφύγει η μπάντα της Ζακύνθου από τον βρόγχο ενός άσχετου, αδρανούς και εκτός τόπου, χρόνου και τόνου Δήμου και να πάρουν οι τόσοι φιλόμουσοι Ζακυνθινοί την κατάσταση στα χέρια τους. Αυτή είναι η ατυχία της μπάντας της Ζακύνθου και αυτή πρέπει να πάρει τέλος, διότι και δυναμικό και όρεξη υπάρχει. Καλύτερα να ρίξουμε εδώ όλες τις δυνάμεις μας και όχι σε όλη αυτή την ανούσια αντιπαράθεση. Τα Επτάνησα πρέπει σήμερα, όσο ποτέ, να κοιτάξουν μπροστά και να απεγκλωβιστούν από τα 1816, 1840, 1943, 1953, 1974, 1981, 2004 κλπ, κλπ!

      Διαγραφή
  6. Θα το επαιρνα στα σοβαρα το κειμενο του κυριου Κονιτοπουλου αν το ειχαν γραψει οι Ζακυνθινοι που φιλοξενουν τη φιλαρμονικη εταιρεια Κερκυρας!
    Τωρα απλα μειδιω διοτι μου θυμιζει τοπικιστες των αρχων του περασμενου αιωνα ή τα κουτσομπολια των γειτονισσων κατα τη διαρκεια του απλωματος της μπουγαδας. Κριμα για την καλλιτεχνικη του ιδιοτητα!
    Αυριο λοιπον τα παιδια μας θα αποδειξουν οτι η μουσικη σαν τεχνη τα ενωνει και τα προαγει σαν ανθρωπους πολιτισμενους και πολιτες ωριμους οι οποιοι θα βαλουν τα θεμελια για περισσοτερη κατανοηση και φιλια.
    Την αγαπη μας στον ομορφο Τζαντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η επιχειρηματολογία του κυρίου Ιάκωβου Κονιτόπουλου είναι αστεία. Είναι προφανές οτι ο άνθρωπος αυτός δεν έχει ιδέα απο ιστορία της Ελληνικής μουσικής. Είναι επισης προφανές απο το ψευτο πομπώδες στυλ που γράφει οτι είναι αμόρφωτος γενικά. Η ανακοινωση της ΦΕΚ καταδυκνείει οτι είναι ένας σοβαρός και υπεύθυνος θεματοφύλακας του Επτανησιακού Πολιτισμού. Ενός πολιτισμού που δεν τιμά με καφενειακές δηλώσεις ο αδιάβαστος κύριος Ιάκωβος Κονιτόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ΕΔΩ ελεύθερα την γνώμη σου