Κάντε like στο blog μας στο facebook
Φυλάσσετε στο
παρεκκλήσι του Καθεδρικού του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή στο Τορίνο, υποτίθεται
ότι πάνω της έχει μυστηριωδώς αποτυπωθεί το αυθεντικό πρόσωπο του Χριστού, κάτι
που όμως δεν έχει γίνει γενικά αποδεκτό έξω από τους κύκλους της εκκλησίας.
Μετά από έρευνα με
άνθρακα 14 αποδείχθηκε πως...
η σινδόνη φτάνει πίσω στον 13ο ή 14ο αιώνα, αν και
οι πιστοί εξακολουθούν να διαφωνούν με αυτή την κρίση.
Αλλά μια νέα μελέτη
Ιταλών ερευνητών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εικόνα στο ύφασμα δεν μπορεί να
αποτελεί έργο απατεώνων του Μεσαίωνα, αλλά πρέπει να δημιουργήθηκε από μια
υπερφυσική λάμψη φωτός.
Οι Ιταλοί επιστήμονες
της Εθνικής Υπηρεσίας Νέων Τεχνολογιών, Ενέργειας και Βιώσιμης Οικονομικής
Ανάπτυξης (ΕΝΕΑ) αρνούνται να δεχτούν ότι η εικόνα είναι απάτη και δεν
αποκλείουν να παραπέμπει σε ένα μεταφυσικό συμβάν, που υπερβαίνει την κατανόηση
της σύγχρονης επιστήμης.
Όπως είπε ο
επικεφαλής της έρευνας καθηγητής Πάολο ντι Λάτσαρο, μόνο μια σύντομης διάρκειας
και έντονη εκπομπή κατευθυνόμενης υπεριώδους ακτινοβολίας θα μπορούσε να
χρωματίσει με τέτοιο τρόπο ένα λινό ύφασμα, ώστε να αναπαράγει με τέτοια
λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του προσώπου ενός γενειοφόρου άνδρα, όπως
συμβαίνει με τη Σινδόνη του Τορίνο, η οποία ανήκει στο Βατικανό, το οποίο
πάντως έχει αποφύγει μέχρι στιγμής να δηλώσει κατηγορηματικά αν θεωρεί
αυθεντική τη Σινδόνη
Αναλύσεις με την
μέθοδο του ραδιοάνθρακα, που έγιναν το 1988 από διακεκριμένους ερευνητές τριών
εργαστηρίων των πανεπιστημίων της Οξφόρδης, της Αριζόνα και του Ελβετικού
Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας, το χρονολόγησαν μεταξύ των ετών 1260 και
1390, πράγμα που ουσιαστικά αποδεικνύει την εκδοχή της μεσαιωνικής απάτης. Το
εύρημα αυτό, όμως, αμφισβητήθηκε από ορισμένους, με το επιχείρημα ότι το αρχαίο
ύφασμα έχει «μολυνθεί» με πιο πρόσφατες ίνες και άλλο υλικό, κυρίως κατά την
προσπάθεια αποκατάστασής του μετά την πυρκαγιά που του προξένησε ζημιές.
Από την άλλη, το
1999, δύο ισραηλινοί επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι η γύρη από φυτά, η οποία
βρέθηκε πάνω στο ύφασμα, προέρχεται από την περιοχή των Αγίων Τόπων. Το
Βατικανό έχει έκτοτε αρνηθεί να ικανοποιήσει επιστημονικά αιτήματα για
περαιτέρω έρευνα της σινδόνης.
Από την άλλη, ακόμα
και αν αποδεικνυόταν η αυθεντικότητα της αρχαιότητας του υφάσματος, παραμένει
το ζήτημα της απόδειξης ότι το πρόσωπο που έχει αποτυπωθεί σε αυτό, ήταν ο
ίδιος ο Χριστός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ΕΔΩ ελεύθερα την γνώμη σου